Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Kedves Olvasó! Jelenleg kisbabáimmal szabadságon vagyok, csak ritkán tudok válaszolni a levelekre! Sürgős esetben fordulj(on) azonnal személyesen szakemberhez. Meleg szívvel ajánlom kollégáimat a Budapest Dental Fogászaton: www.budapestdental.hu Dr. Pattogató Rita a nevem, 1997-ben végeztem a SOTE Fogorvostudományi Karán. Először Fog- és Szájbetegségekből, majd Konzerváló Fogászat és Fogpótlástan szakirányból szereztem szakvizsgát. Jelenleg Fogszabályozás rezidens vagyok, azaz ebben a szakirányban tanulok tovább. Szeretem a szakmámat és az embereket, szívesen segítek fogas kérdésekben, ha épp az adott kérdésre tudom a választ (sajnos nem tudom mindenre...). Nem célja ennek a weboldalnak, hogy más fogorvosok munkáiról véleményt alkossak, az ilyen jellegű levelekre nem válaszolok. Elsősorban abban szeretnék segíteni, hogy biztonságosabb érzés legyen elkezdeni egy fogászati kezelést. Úgy vettem észre, több információ birtokában a betegek bátrabban ülnek be a fogorvosi székbe, könnyebb és gyorsabb lesz a kezelés. Manapság olyan komoly a technikai fejlődés a fogászat területén, hogy szerintem érdemes több infót beszerezni a biztonságos döntéshez.

2010. április 22., csütörtök

Foghúzás után

"Azzal a kérdéssel fordulok önhöz hogy milyen egyértelmü jelei vannak annak ha foghuzás után a seb elfertözödik? Nekem 2 napja huzták ki az elsö fogam addig elképzelésem se volt rola milyen is lesz nem volt egyszerü mert beletört és a gyökereit külön szedegették ki azt mondta az orvos másnap már mosam meg.Ezt meg is tettem fájdalmat nem érzek nem is éreztem azóta semmit mégis aggodok mert az elsö nap még szép sötét vörös alvadt vér volt a sebben most pedig fehéres váladékot is látok rajta De a vérdugo ott van alatta továbbra is mit tegyek van okom aggodni vagy a fertözés mindig fájdalommal is jár? Esetleg probáljam megmosni a sebtetöt is?"

A fertőzés jele a komoly fájdalom, duzzanat, esetleg láz. Ha probléma lenne, azt egészen biztosan érezné, hiszen valószínűleg komoly fájdalma lenne. Az Ön sebe így látatlanban tökéletesen gyógyul. A szürkésfehér anyag a seb felszínén nem lepedék, hanem egy álhártyának hívott szövet szerű anyag, ami teljesen természetes, ezt nem kell bántani. Fogmosáskor a hiány elötti és mögötti fogat mossa, magát a sebet nem kell, esetleg óvatosan egy finom söprő mozdulat, semmi több.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése