Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Kedves Olvasó! Jelenleg kisbabáimmal szabadságon vagyok, csak ritkán tudok válaszolni a levelekre! Sürgős esetben fordulj(on) azonnal személyesen szakemberhez. Meleg szívvel ajánlom kollégáimat a Budapest Dental Fogászaton: www.budapestdental.hu Dr. Pattogató Rita a nevem, 1997-ben végeztem a SOTE Fogorvostudományi Karán. Először Fog- és Szájbetegségekből, majd Konzerváló Fogászat és Fogpótlástan szakirányból szereztem szakvizsgát. Jelenleg Fogszabályozás rezidens vagyok, azaz ebben a szakirányban tanulok tovább. Szeretem a szakmámat és az embereket, szívesen segítek fogas kérdésekben, ha épp az adott kérdésre tudom a választ (sajnos nem tudom mindenre...). Nem célja ennek a weboldalnak, hogy más fogorvosok munkáiról véleményt alkossak, az ilyen jellegű levelekre nem válaszolok. Elsősorban abban szeretnék segíteni, hogy biztonságosabb érzés legyen elkezdeni egy fogászati kezelést. Úgy vettem észre, több információ birtokában a betegek bátrabban ülnek be a fogorvosi székbe, könnyebb és gyorsabb lesz a kezelés. Manapság olyan komoly a technikai fejlődés a fogászat területén, hogy szerintem érdemes több infót beszerezni a biztonságos döntéshez.

2014. március 7., péntek

Rettegés a fogorvostól 12 évesen


"Nagyon félek mert 12 éves vagyok és 2 fogam lyukas és egy tejfogam rosszul eset ki és egy ki gyökér maradt.Azt mondta a fogorvos hogy ki kell venni de NAGYON FÉLEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fáj?? Válaszát várom" 

Bíztatlak, hogy mihamarabb fordulj dokihoz, hogy a lyukas fogaidat időben kezelhesse. Ha várakozol, a probléma nem fog magától megoldódni, csak még mélyebb lesz a lyuk és egyre bonyolultabb kezelni. Próbáld meg nem előre a rosszat elképzelni, hiszen valódi tapasztalatod még valószínűleg nincsen sok a fogászatról. A hiedelmek, fantáziák sokszor a valóságban nem következnek be, így előre félni és aggódni talán felesleges is. A mai modern érzéstelenítőkkel a kezelések tökéletesen fájdalommentesek.

Ha a rettegésedet nem tudod legyűrni, kérd meg a szüleidet, hogy nézzenek utána homeopátiás segítségnek. A homeopátiás szerek gyermekkorban még jobban hatnak mint felnőttkorban, csak nehéz a megfelelő szert kiválasztani, ezért kell egy jó szakemberhez fordulni. Kiváló lehetőségeket rejt a homeopátia a fogorvostól való félelem leküzdésében, és nem csak egy alkalomra szól, hanem sok esetben hosszú távra is feloldja a rettegést és a feszültséget.

Kívánok neked sok bátorságot és erős önbizalmat de még inkább önmagad nagy szeretetét mely minden félelmet képes feloldani!
dr. Pattogató Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése